FÅTT MYCKET GJORT

Idag har man fått gjort mycket och dagen är inte slut än .. efter att man klippt sig, så blev det stallet och sen träffa man svärmor sen vidare för att hämta upp Emma, blev iväg till affären för att handla till bullbaket som man inte hade hemma ..

Väl hemma så blev det att baka bullar, kan ju säga att dom blev väldigt goda. Sen blev det iväg och hämta Alex för sen blev det mat hemma hos oss, sen har jag & Emma fixat mina nya gardiner .. alltså har man haft fullt upp, just nu håller Emma på att stryka gardinerna innan det är dags att få upp dom! Ena fönstret är där redan upp hängt .. Kommer komma upp bilder, så ni kan se resultatet. Finfint blev det! Bara hoppas sambon tycker samma!

Nej nu ska jag fortsätta så man blir färdig!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0