DET ÄR FREDAG

Då var det fredag och min semester börjar närma sig sitt slut, typ en vecka kvar nu innan det är dags att jobba igen för min del .. bara att bita ihopa.

Vaknade inatt när sambon kom hem lite innan tre, han har varit iväg och turat, lagom berusad när han kom hem, men jag lyckades somna ganska fort efter att han väckt mig!

Uppe strax innan tio idag, runt den tiden man brukar vakna nu när man är ledig och uppe lite längre om kvällarna/nätterna .. dock hade man missade samtal och sms på mobilen när man vaknade, tur man har den på ljudlös så man slipper bli väckt :)

Idag skiner solen, dock börjar det mulna till lite. Bara vi slipper regn så skiter jag i vilket, för mera regn vill jag inte ha, har varit en del tråkiga dagar nu. Så lite sol och värme nu tack! Hade varit kanon ..

Frukosten är nere, hade tänkt att ta ett städryck här hemma nu sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0