ÄGGMACKOR PÅ GÅNG

Då var man hemma från stallet, blev en ridtur med mina fyrbenta älsklingar idag! Trixie har varit hel vild hela morgonen, så hon fick också följa med och göra av med lite energi, lika bra. Så nu sover hon gott i sin korg, efter ridturen så fick min gosse tugga i sig lite exta gräs, mumsade i sig en hel del! Lite extra ibland får han ha! :) Eftersom han skötte sig bra under ridturen, dock lite stirrig som vanligt, inget han kommer få bort, har försökt nu i över tio år, men har inte lyckats än ..

Nu är jag hungrig och riktigt sugen på äggmackor, så jag håller på att koka ägg nu sen ska det krängas, riktigt jävla hungrig är man, så det ska sitta bra med lite mat i magen nu! Åt frukost vid 9 idag, så det är antal timmar sen! Min mage skriker ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hej, fin blogg!

Följa varandra på bloglovin? :D

Kramis!

2011-08-14 @ 00:27:42
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: LinneaBorg♥

Super fin blogg!

2011-08-14 @ 10:26:29
URL: http://linneas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0