4 DAGAR SEN

Ledsen för dålig uppdatering, men har man semester så har man, då vill man göra så mycket som möjligt, och jag är glad över att ha två veckor semester till, underbart att ha det framför sig!

Dessa dagar har man tillbringat hemma hos syster i Eslöv, var på tosselilla hela onsdagen, sen blev det god ute mat på kvällen i hörby och sen slutade kvällen hemma hos dom, killarna drack och vi brudar fick så klart ställa upp och köra, det är sånt man ska komma ihåg! Sen blev det hemfärd så vi var hemma vid halv tolv, inom svärföräldrarna för att hämta hundarna, sen hemåt ..

Torsdagen började tidigt att man fick sms av syster att vi skulle komma och spela fotbollsgolf med dom, vi har pratat med dom innan om det, men inte blivit av. Så det blev en dusch och inom systemet och inhandla vad Johan skulle ha och sen vidare igen hem till syster i Eslöv, ett jävla farande men är det semester så är det! Blev spel och sen grillning på kvällen när vi var klara. Blev att vi stannade över från torsdag tills fredag, lika bra enligt mig! Uppe tidigt på fredagen med en pigg Isaac och sen begav vi oss mot Nova Lund för att äta och shoppa, sen begav vi oss hemåt på kvällen, så igår kväll när man landade i soffan så var man helt slut. Skönt att komma hemifrån, men lika skönt att vara hemma igen!

Har sovit gott inatt, vaknade vid halv tio, så nu är Trixie ute och jag hade tänkt få i mig lite frukost. sen ska jag påbörja städning här hemma! Dags för det igen nämligen .. ur trist. men måste göras ..

Mitt i allt detta så fick men en sjuk och väldigt febrig hund, aldrig roligt kan jag säga, usch. Men hon är mycket bättre nu, jävligt skönt kan jag ju säga ..


Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0