VERKLIGEN TOPPEN LÅNGLEDIGHET

Verkligen haft en bra långledighet, det bästa av allt är att vädret har varit toppen .. Denna dagen har man spenderat ute i solen, verkligen legat och stekt. Färg har man verkligen fått! :)

Mia kom på besök vid 12 tiden, sen har vi stekt och haft det jävligt gott i solstolarna, underbart. Blev att vi gick en promenad med hundarna, så dom fick bada lite, mysigt. Trixie var hel nöjd, Zeke var därimot inte så sugen på att bada .. När vi kom hem blev det fika, kladdkaka och grädde .. mums.

Senare mot eftermiddagen blev det att man åkte till stallet för att rida med Mari och svärmor, blev en långrunda i skogen, väldigt mysigt.

Nu har man tagit en dusch och fått i sig mat, älsklingen var iväg och hämta hämte mat, så jag är mätt och belåten .. dags för söndagsmys. Big brother snart, så nu håller jag kväll. Blir tyvärr inte att jag uppdaterar dagens bilder ikväll, får bli imorgon istället!

Godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Irene

Hei :) Så fin blogg du har :)

God påske :)

2011-04-25 @ 12:10:34
URL: http://oslojente89.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0