TISDAG

Sorry för dålig uppdatering de sista dagarna, full rulle har det varit .. jobbet idag har gått bra. Varit en bra dag helt enkelt .. slutade halv fyra, då blev det hem snabbt och sen iväg mot lödde för lite ärende och sen inom Center syd för lite shopping. Slänge sen in allt man handla sen byta om till ridkläderna för att bege mig iväg till stallet, riktigt skönt väder, fick även med mig svärmor idag .. Hon var inte jätte sugen egentligen, men följde med mig ändå, väldigt trevligt att ha med sig någon ibland!

Nu hemma och älsklingen gör mat till mig, gör pölse .. få ha i mig något! ;) Resten av kvällen blir det blir det big brother och massa mys med min älskling. Kan man väl vara värd efter en lång dag, ja exakt ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0