SKÖNT MED SOVMORGON

Denna dagen har man verkligen längtat efter. dock blev man nyss upp ringd av chefen och förstörde mitt humör jävligt kvickt! Ringde och berätta att man var tvungen att hoppa in och jobba fredag kväll, min vanliga kväll som jag egentligen skulle slippa, men helt plötsligt har dom inget folk att sätta in! Alltså har jag en jävligt spännande helg framför mig, FAN!

Såhär ska man jobba dom sista dagarna denna veckan:

torsdag: 9-15 kurs.
fredag: 9-12 antagligen, kanske längre. hon visste inte. sen jobb 15.45 - 21.45.
lördag: 07.15-15.45
söndag: 07.15 - 12.15 & 15.45-21.45.

Detta kommer bli en jävligt spännande helg, eller inte! FAN.

Idag är min enda lediga dag, låter spännande, sen är det verkligen skit väder! Hade funderat på att rida, får se hur det blir med det, inte så spännade om det ska blåsa som fan och regna, inget vidare ..

Hade tänkt att ringa min frissa, behöver klippa mina toppar, fan två månaders sen jag klippte mig, så det är dags igen, se när hon har tid att boka in mig .. annars idag har jag inte en aning om vad man ska göra, jag tar dagen som den kommer helt enkelt, bäst så.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Zandra S

Vad jobbar du med?:) Gillar din blogg!:)

2011-04-07 @ 10:45:55
URL: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0