PAR TIMMAR I SOLEN

Fast att det blåser en del ute så är det skönt att det fläktar, annars hade det nog bara varit jävligt jobbigt att ligga och steka i denna värmen .. Idag blev det att man solade både fram/bak sida, dom två gångerna man legat ute förra helgen blev bara framsida, så kände att ryggen behövde lite färg idag ..

Kan ju inte säga mera än att man fått en del färg, kanske lite dumt att sola på oasis i morse, sen ute i solen par timmar, men jag överlever nog det också. sommar brännan är redan igång! Städningen har inte blivit av än, så jag ska på börja den nu snart och förbereda maten innan älsklingen kommer hem, för sen när vi har ätit så blir det stallet för min del och sen skulle han fixa sin bil, så lite pyssel på olika håll.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0