ONSDAG

Kunde fan inte somna igår, låg och små prata med älsklingen innan han slocknade väldigt fort och jag förstod också att han somnade så kvick, lång dag för honom, men där låg man vaken och vände och vred sig antal gånger, gick upp en runda och satte mig vid datan igen, men inte fan blev jag tröttare. När jag väl gick och la mig igen lyckades jag somna efter en stund, men inte fick man sova hela natten, vaken antal gånger .. jag fattar inte varför jag inte kunde somna, annars är det standard när jag vet att jag ska upp tidigt, då är det omöjligt å somna.

Har varit uppe sen lite efter sex idag, jävligt spännande när man kunde haft sovmorgon istället. Jag kommer vara död ikväll när jag kommer hem, ahh panik! Jag överlever nog det också, kan ju bara hoppas på att jag får sova bättre inatt istället .. Ska hoppa in i duschen nu är det tänkt sen plocka undan lite här hemma och ta vårat berg med disk. Spännande sånt här, så är det när man väntar med att ta det .. jobb i eftermiddag/kväll .. jobbar 14.15 - 21.45 idag. som alla andra kvällspass så hoppas jag på en bra kväll ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0