MORNING

Första inlägget för idag, har inte gjort så mycket änså länge. Hundarna har fått komma ut en runda och sen nu är dom inne igen och fått mat, inget vidare väder för dom att vara ute i, dom hade lovat detta vädret så jag är inte ett dugg förvånad att vi har regn idag, skiter mest i vilket eftersom jag ändå ska jobba eftermiddag, så kan det vara skönt att det regnar, hellre regn en sådan här dag än regn när jag är ledig! :)

Fick lite längre sovmorgon idag, sovit mycket bättre inatt känner jag. Känns jävligt bra kan jag säga! :) Kan vara att jag verkligen var i farten hela dagen igår, somnade nog direkt jag och älsklingen sagt godnatt. Dock som vanligt pussar älsklingen mig hejdå när han sticker till jobb, då vaknar man så klart till, men lyckades somna om lika fort, det är så det ska vara. Tänkt om man kunde gjort det varje gång! :) Hade varit kanon.

Gick upp vid tio tiden, så en lite längre sovmorgon idag fick man!

Så nu slö surfar jag, tänkte få i mig lite frukost kanske, sen göra mig i ordning inför jobb! Fast har inte brottom direkt. Börjar inte jobba förän 14.15. Tar förmiddagen som den kommer.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0