MÅNDAG

Jaha, kan ju säga att jag är ganska död idag, känns det som om. Inte alls på humör och jävligt trött ..
Fast har en förklaring på det också, har nämligen en sjuk Trixie. Spyr och har sig, jag var uppe och ute med henne två gånger inatt, och kände att jag inte riktigt kunde somna för jag var jävligt orolig över henne. Jag var inte ett dugg sugen på att åka iväg till jobb imorse och behöva lämna henne, dock tog svärmor hand om henne och titta till henne, kändes lättare att lämna henne då.

Jobbade tills 15.30. var inte långt ifrån man var tvungen att jobba över, men jag slapp, en jävla tur man har ibland, när man fick sluta så blev det iväg för att tvätta bilen, det görs nämligen minst en gång i veckan för att hålla den ifrån all jävla skit, vi har tråkig grus väg innan man kommer hem och det suger! :/ men min bettan blev ren och fin. När jag kom hem blev det att koka ris till min lille Trixie, ser lite piggare ut, men ligger mest och sover i sin korg och det gör hon rätt i, blir detta värre än det är så blir det vetrinären direkt. Hoppas på att det ska bli bättre ..alltid ska det dyka upp något, man kan aldrig ha ryggen fri.

Nu ska det fixas mat här hemma, sen blir denna kvällen väldigt lugn. Man vet inte hur denna natten blir, hoppas inte på att natten blir samma som den som varit. usch, hemsk tanke. Tycker synd om min lille plutt!

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0