LYCKADES INTE KOMMA UNDAN REGNET

Lyckades tyvärr inte komma undan regnet, så mitt i min vanliga runda så började det regna som fan, bara kom plötsligt, trodde att man skulle lyckas klara sig, så tog ingen jacka på mig ens, eftersom det var riktigt kvavt och varmt, var nämligen 16 grader .. därför jackan åkte av innan man red iväg! Fick man lida efteråt, men blev inte så jätte blöt, var nästan hemma ändå, så jag hann med min runda trotts allt! Täcket åkte av igår, men på med det igen nu, jävla skit väder!

Nu är man hemma, hängt upp första maskinen tvätt och nu har man slängt in en till, lika bra att få det gjort, och hundarna är ute så snart hade jag tänkt ta ett litet städröj och hoppas på att min älskade sambo kommer hem snart så man kan få lite extra hjälp av honom. Hade inte varit helt fel! :)

Helgen närmar sig sitt slut, tråkigt nog. Tiden går så himla fort när man är ledig, men en bra helg har man haft, så ska inte klaga! :)

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0