LEDIG IDAG

Jaha, kvällspasset igår var man riktigt seg, bara gäspa halva kvällen och jag var dock inte ensam iheller, fler än jag som var trött på det. haha! Men vi övelevde kvällen. allt var som vanligt. Slutade 21.45. blev raka vägen hem och ta en dusch sen slänga sig i soffan och hålla kväll och lite ledighet. Börjar nämligen inte min jobbevecka förän imorgon 14.15. det är väldigt skönt med två sovmornar framför sig, men idag blev det ingen längre sovmorgon, vaknade klar vaken lite efter åtta. Fattar inte vad som har hänt med mig egentligen, det längsta jag kan sova är till 9, ganska sjukt när jag är van vid att ha långa sovmornar annars, men tydligen behöver jag inte mera sömn.

Hundarna är ute i sin rastgård som älsklingen fixat, slipper man gå och ha koll på dom hela tiden. känns bra. så nu hade jag tänkt slö surfa lite, sen bege mig iväg till åstorp för att sola sen vidare till strövelstorp för att hämta morötter, det är nämligen dags igen. annars idag har jag inte en aning vad som sker, ska ta en tur på min fyrbenta älskling idag också, tar jag i eftermiddag. Städa behöver jag inte eftersom älsklingen var så underbar och gjorde det i lördags när jag jobba, ibland tycker jag om han lite extra mycket! Slipper jag göra det på min lediga dag, toppen ..

nej nu får det bli lite frukost, magen kurrar!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig i sista stund till veckans blogg! ;)



http://zips.blogg.se/2011/march/inte-galen-bild-naaj.html#comment

2011-04-11 @ 09:37:19
URL: http://zips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0