LEDIG IDAG

Då var det torsdag och det innebär att jag är ledig idag, redan uppe. Varit vaken till och från på morgonen, så kunde lika bra gå upp, känns ändå skönt att vara uppe nu när man ser solen skina! Dock är det kallt i vinden, hoppas på att värmen stiger snart så man kan komma ut och steka ..

hade tänkt att få undan lite här hemma, tvätta någon maskin tvätt och ta en snabb städning .. kan nog vara dags igen, zeke fäller och Trixie löper, spännande sånt. Dock har jag bara hittat en bloddroppe i hela huset, hon sköter det galant min baby, duktig flicka.

Bestämde igår med svärmor att vi skulle rida ikväll, så det ska också hinnas med, full rulle som vanligt, man har alltid att göra, samtidigt är det skönt.

Dags för lite frukost för min del, smått hungrig. Blir turkisk yoghurt med färska hallon och blåbär. mums!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0