LÅNG DAG MED MÅNGA TANKAR

Lång dag idag, jobbet idag har varit kaos. Ingen rast alls, så man har haft en stressig dag! Vill direkt inte prata om det eller lägga upp värsta romanden om händelsen, så håller det för mig själv, nog bäst så! Slutade vid halv fyra, sen begav jag mig direkt hem för att hämta älsklingen, sen direkt hem till pappa, mammas födelsedag idag, så mormor och hennes sambo var nere och hälsade på och la blommor på graven. sen blev smörgåstårta som pappa beställt, alltid lika gott. Så slapp man fixa mat idag.

Efter besöket hos pappa blev det inom oasis för att sola sen tanka bilen, nu har man tagit en dusch och hade tänkt slänga mig och mysa med älsklingen! Jag håller kväll helt enkelt, och känns jävligt skönt efter denna dagen, hoppas på en bättre dag imorgon.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0