JOBBAR PÅ MIN SOLBRÄNNA

Helt sjukt vilket underbart väder vi fått, jag älskar det verkligen .. bäst av allt är att man är ledig hela helgen! Uppe vid 9 idag, blev det frukost i lugn och ro i dom nya trädgårdsmöblerna, sen tog vi ett litet städryck, röjde undan det mesta, sen ut och jobbat på solbrännan samt tagit en promenad med hundarna så har dom fått bada också, mysigt.

Älsklingen är iväg och handlar lite, så vi kan grilla ikväll ..

nej nu kan jag inte sitta här inne längre, ska jobba vidare på min bränna, redan fått märke från bekinin. underbart att solen tar som den gör!

Emelie skicka innan och hade bränt hela huet, haha. solen tar rejält nu ..

sen i eftermiddag är det planerat att jag ska rida en sväng med svärmor, underbart väder ju!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0