HUNNIT MED EN DEL

Då har man hunnit med en del sen man kom upp imorse, har deklarerat, betalt månadens räkningar, diskat undan vårt diskberg, plockat undan och vattnat blommorna, samt tvättat en maskin tvätt och hängt upp, ja man har pysslat lite behövligheter här hemma, finns alltid att göra! Tyvärr. Men nu är det gjort och jag slipper tänka på det när jag kommer hem sent ikväll, en liten lättnad från kroppen .. när allt var klart här inne så tog jag en promenad med hundarna så dom blev av med lite energi ..

Så snart ska jag fara iväg till jobb, slutar 21.45. sen ska jag antagligen möta upp Mia en snabb runda för lite trevligt snack sådär på kvällskvisten ..

vi hörs kanske ikväll när jag kommer hem om jag har lust att uppdatera, det lär ni märka ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0