HERREGUD

Vilken jävla dag med massa information som man ska få in i huvudet, usch. En hel del som man ska tänka på medmera, mitt så kallade 'önske' schema är lagt, så imorgon ska vi alla komma överens om hur 6 veckors schema ska läggas, och jag vet redan nu att man lär aldrig få sitt 'önske' schema, man kan dock hoppas på det! Slutade strax innan tre, då kom älsklingen till Klippan så solade vi och sen raka vägen hem, blev att man koka ris till Trixie, hennes nya diet ett par dagar, eftersom hon är lös i magen. Hon har varit det en gång tidigare, men då gick det över snabbare, detta verkar vara långdraget. Dock mår hon ändå bra, hon är som vanligt. Leker och busar! Min lille plutt. Efter hon fått i sig maten, så blev det lite lek där ute, kastade pinnar och så, eftersom Zeke behöver sin sysselsättning. Passar utmärkt ..

Snart hade jag tänkt på börja maten, sen blir det en dusch. sen ikväll vid nio, ska jag köra och hämta lille bror och köra hem honom, hinner hem till big brother börjar! ;)

Blåster som fan ute, tydligen ska det bli storm, jävligt spännande. eller inte! :/

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0