HEJ ALLA FINA LÄSARE

Jaha denna dagen består av full rulle igen, ni anar inte hur skönt det ska bli med en ledig dag imorgon. Det kommer bli helt underbart, jag längtar redan efter min sovmorgon, herre gud vad skönt det ska bli.

Jobbet idag har varit full rulle hela förmiddagen, sen nu på eftermiddagen har vi haft planeringsmöte, gick väl hyffsat bra, men mera som ska fixas, slutade halv fyra så nu är man hemma en snabb runda, jag väntar på att älsklingen ska dyka upp, så blir det iväg för lite ärende för våran del, ska iväg och hämta morötter, en sväng på familia och sen storhandla på Citygross, ja ni kan tänka er att denna dagen också är full rulle .. Fattar inte vad för liv man lever egentligen, men det mesta har man ändå valt själv tyvärr, så man ska nog sluta klaga och sätta punkt, inte lätt alltid att vara posetivt, måste komma negativa saker också, bara leva livet som man gör ..

Sen blir det även stallet efter alla måsten, min älskade hugo fyller 22 år, helt sjukt vad tiden rinner iväg.

vi hörs senare ikväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0