GLAD PÅSK ALLIHOPA

Min dag idag har varit lång, fått mycket gjort iaf .. jobbat tills 16.oo. sen möte man Emma en sväng, skulle lämna pengar för trädgårdsmöblerna som vi köpte av hennes mamma .. sen raka vägen hem och byta om sen körde jag till stallet för att rida en runda med Mari, fyfan vilket underbart väder vi haft idag. Jag klagar inte iaf, jag älskar verkligen detta vädret!

Efter rundan blev det hem och ta en ducsch och älsklingen starta grillen och fixade mat till oss, sen tog vi en promenad med hundarna, riktigt mysigt .. så nu är vi hemma och har landat i soffan, ska se gårdagen big brother nu och mysa. Så nu blir det massa mys.

GLAD PÅSK ALLIHOPA.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0