GEKÅS

Nu har man lyckats varva ner efter en lång shopping runda, så klart blev det besök på Gekås! ;) Emelie ville tvunget ha med mig, så klart man ställer upp och följer med, älsklingen följde också med så klart, så vi har haft en väldigt trevlig dag tillsammans, dock antal tusen fattigare .. Hade bestämt mig för att inte handla så mycket eftersom man shoppat massa redan den sista tiden, fast jag är lite glad för det! ;) När man väl hittar något är det lika bra att shoppa loss! :)

Blev att lämna av Emelie i Klippan, sen hem för att packa upp sakerna och ut med hundarna, svärmor var snäll och tog ut hundarna vid middags tid en runda så dom inte var inne för många timmar, tackar man för! :)

När sakerna var upp packade blev det iväg till Klippan igen, helt plötsligt blev jag sugen på att sola en runda, så vi begav oss mot oasis, kan ju säga att det var lika skönt som alltid .. Så nu blir det duschen för mig och älsklingen och sen ska det mysas lite extra mycket, massa gott hemma och film, lördagsmys ..

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0