FREDAG IDAG

Uppe vid nio tiden, ville sova längre .. men gick inte att somna om, så gick upp och ut med hundarna och sen fick jag i mig lite frukost, tagit lite bilder på gårdagen saker som man shoppade, jag glömmer alltid bort att lägga in bilder, så nu blir det ändring på det hela, så denna gången får ni bilder på inlköpen! Så nu behöber jag inte få några klago mål! ;)

Har som sagt inte kunnat komma in på blogg.se på hela morgonen så ni får lite uppdatering nu istället ..

Fredag idag alltså, man hinner knappt med, dagarna går så fort, men jag är ledig idag och det är jävligt skönt, dock är inte vädret med mig som jag trodde, fast jag överlever det också ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0