FÖRSTA PASSET GJORT

Då var man hemma igen efter par timmar, dock kändes det jävligt konstigt att lämna dom andra så dom skulle försöka hinna klart schemat, som det såg ut nu så ser det bra ut, dock har jag sagt till om att dom inte får lov att flytta på mig innan dom frågat om det är okej, så jag hoppas verkligen inte det händer. Lär få ett uselt schema isåfall .. Jag och Marie var nämligen tvugna att att gå ifrån nu, eftersom vi ska hoppa in och jobba kvällen .. Blir för många timmar i sträck om vi varit kvar dom sista timmarna.

Nu är man hemma iaf, fick lite rolig post idag. fick nämligen inbjudan om Isaacs barndom. Fast visste redan om att det skulle komma nu i dagarna, så syster jag vet att du läser min blogg dagligen. Vi har fått inbjudan. Dock har du skrivit lite fel! Ni ska få se bild sen, haha. Jätte fint kort fick vi iaf.

Älsklingen är på väg hem nu, så vi får par timmar tillsammans innan det är dags för mig att bege mig till jobb igen, spännande fredag man kommer ha! Blir förmodligen att göra så lite som möjligt innan jobb. Ska fixa något att äta är det tänkt, annars väldigt lugnt skulle jag tro.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0