FÖRSTA PASSET AVKLARAT

Då var första passet avklarat, jobba tills 12.15. sen blev det att köpa blommor till graven eftersom man skulle ta och göra ett besök där, sen tvätta bilen. Men alla skulle tvätta samtidigt som mig tydligen, så blev att man körde till mammas grav. Alltid lika känsligt att ta det steget och köra dit. Men nu är det gjort och känns så mycket bättre. Bror var snäll så han följde med mig! Efter kyrkgården blev det iväg och tvätta bilen, så nu är man hemma igen, små hungrig är man, men har ingen ork att äta, så tar det innan jag ska iväg till jobb igen. Börjar jobba 15.45 igen, JÄVLIGT spännande, känns som jag bor på jobb! :/

Funderar på om man ska vila en runda innan det är dags för andra passet, Älsklingen är ute i trädgården och fixar staket, passa på nu när det är bra väder ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0