VILL GRÄVA NER MIG

Just nu vill jag bara gräva ner mig, detta kommer att ta sin tid att komma i ordning i huset!
Har hur mycket som hellst att göra, fast tar en sak i taget.

Idag har man fått upp några tavlor på väggarna, fast även det har tagit sin tid eftersom jag inte vetat vart jag ville ha dom, bara flyttat rundor på platser, var dom passar bäst! Det är lättare sagt än gjort ..

Så nu ska jag pausa ifrån detta ett tag och färga min utväxt, är dags igen för det! Lika tråkigt som alla andra gånger, men måste göras. Så nu i med färgen ..

Ikväll planerar jag fredagsmys, har ingen ork till utgång eller fest, så får bli en hemma kväll ikväll.
Älskling jobbar ändå.

Vad ska ni andra göra ikväll? :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0