UTVÄXTEN

Då var det dags för att färga utväxten, hade tänkt göra det imorgon egentligen efter jobbet, men tog det idag istället så är det gjort, slipper man tänka på det ett tag, iaf till det är dags för nästa gång .. färgen är i håret och ska sitta sina 20 minuter till ..

Hade tänkt ta itu med disken och köket medans färgen sitter i, sen är det dags för min efterlängtade dusch, ska verkligen bli en lång sådan ..

Har även fått med mig massa äpplen hem från pappa, eftersom han har en jävla massa äppel träd hemma så ska försöka göra en äppelpaj också ikväll, hade varit ganska gott, ett tag sen man till lagade en sådan själv, har oftast hänt att man köper färdiglagad, helt klart är den god, men hemmalagad är godast! :)

Nej nu ska jag ta itu med disken och städa undan lite ..

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: myrann

Dutti du är! :)

2010-09-30 @ 19:20:46
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: wanwisa

fin blogg & du :))

2010-10-01 @ 18:40:10
URL: http://wanwisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0