TORSDAGAEN 9 SEPTEMBER

Godmorgon allihopa. Just vid denna tiden hade jag dock tänkt att sova, men inte kunde man sova längre än lite efter åtta, så istället för att ligga och vända och vrida sig i sängen så gick man upp ..

Trixie har varit ute och jag har krypt ner under täcket i soffan för att mysa lite till såhär en ledig dag.
Och det kan jag tycka att jag gör rätt i, eftersom man har en hel helg med jobb framför sig! Gör ju inte saken bättre att man har sin tråkiga helg iheller, tiderna hatar jag verkligen!

Fredag: 13.15 - 21.45
Lördag: 07.15 - 15.45
Söndag: 07.00 - 10.00 & 15.45 - 21.45

Nu kan ni kanske förstå att jag hatar mina arbetstider ibland, men bara att acceptara och slita, för pengarna måste komma in på kontot, så har direkt inga val än att jobba som man gör ..

Just nu ska jag bara ligga i soffan och vakna till liv ordentligt, läsa igenom alla bloggar man följer och in på facebook en sväng, sen lär det bli en lång varm dusch och göra sig i ordning, sen en promenad med Trixie innan man ska bege sig iväg för att hämta Mimmi sen är det Center syd med bästaste Mimmi, kommer bli en toppen shopping runda ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0