TOPPEN KVÄLL PÅ JOBBET

Nu har man jobbat klart för idag, känns alltid lika skönt när man avslutat sitt kvälls pass och får glida hemåt.
Timmarna har rullat på i vanlig ordning, inget speciellt har hänt mera än det var ett litet gräl men chefen var på plats så det fixades ganska fort ..

Vi har nämligen lite oro på jobbet, eftersom en tjänst ska bli förflyttad till hemvård Väst och ingen i våran grupp är frivillig till att bli förflyttad så då är det chefens uppgift att förflytta någon, så mindre roligt att gå och vänta på det beskedet, usch ..

Just nu är jag på toppen humör, har varit det hela dagen, känts väldigt bra helt enkelt.
Sista jobbpasset imorgon, sen håller jag långledigt .. Innebär långhelg för min del!

Har redan planerat hela min helg, ändå bra .. Så slipper man tänka på det!

Fredag, lämna in bilden på lite service, dock inte ett dugg roligt eftersom det blir en dyr historia, sen efter det blir det iväg till Ikea för shopping med bror och Mia!
Lördag, blir det att bege sig tidigt till syster för en dags resa, ska bli trevligt! Eftersom det var ett bra tag sen man träffade henne, bror ska också med, hoppas på en trevlig dag ..
Söndag, då ska det vilas och bingolotto på kvällen med mina underbaringar, så min helg är räddad!

Livet rullar på i sin vanliga ordning helt enkelt ..

Nu är det soffläge som gäller, dock börjar man tidigt imorgon ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0