SMÅ KYLIGT

Idag är inte vädret någon hydare .. dock har man ändå tagit sig ut på en lång runda i skogen med mina fyrbenta älsklingar .. Lika bra att passa på nu när man kan och lusten finns! :)

Innan man körde mot stallet blev det ett besök på oasis för att sola, blev 24 minuter även idag, känner att jag behöver pressa upp min bränna en del, för den är verkligen inte på topp just nu .. jobbar på det iaf!

Nu ska man ta sig ett ryck här hemma, behövs verkligen .. Ska även försöka få i mig något att äta.
Smått hungrig nu, eftersom man inte åt någon frukost innan man åkte hemifrån så kanske dags nu att äta lite frukost nu ..

Nej nu göra en del måsten ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0