SISTA JOBBE DAGEN

Äntligen är det sista jobbe dagen för denna veckan, känns jävligt bra ska jag säga ..
Det var det första man tänkte när klockan ringde att det var den sista dagen som man skulle kliva upp såhär tidigt, och att man har många äventyr som väntar dom näsmaste dagarna! Känns ännu bättre.

Jobbar tills 15.00 idag, sen blir det direkt hem till Pappa för att vi får besök av mormor medmera, eftersom bror fyllde år igår ..

Blev tyvärr ingen bloggning efter jobbet igår, eftersom man hade fullt upp!
Nämligen efter jobbet blev det direkt till hästarna för att rida och sen hämta pappa för en fika och massa snack sen vidare hem för att ta undan disk medmera och sen kom älsklingen hem sen blev det mys resten av kvällen, kolla fångarna på fortet medmera ..

Nej nu måste jag bege mig mot jobb, börjar om tio min, allså har man brottom.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0