SEG TISDAG

Kan man lugnt säga, jag är riktigt uttråkad, samtidigt har jag ingen lust att göra något, hellst hade jag bara velat krypa ner under täcket i soffan och kollat film just nu, men måste ta ett ryck med dammsugaren och ta itu med disken efter matlagningen, annars får man bara ihopa värsta diskberget och det har jag ingen lust med ..

Ska vika ihopa tvätten som torkat klart nu, sen vänta tills den nya maskinen är klar för att hänga upp den tvätten .. så lite har man att göra idag, fast att inte lusten finns hos mig!

Älsklingen jobbar än, som vanligt har jag ingen aning om när han slutar iheller. Han kommer hem när han kommer hem helt enkelt, en evig väntan bara.

Resten av kvällen blir soffmys, ska burra ner mig under täcket framför tv när man är klar med alla sysslor här hemma, med massa godsaker! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0