SANNINGEN SVIDER

Hellre sårad av sanningen än lycklig i lögner, det är vad jag har att säga .. fyfan så ont vissa saker kan göra .. orkar inte skriva upp händelsen eller liknande, kan lika bra hålla det för mig själv i denna situationen!

Igår blev det en lugn lördagskväll med älsklingen, film och mys.
En sån dag behövde jag verkligen .. var helt slut i huvudet och kroppen! Riktigt skönt att vakna utvilad och inte det minsta trött, skönt!

Nu hade jag tänkt att ta en promenad med Trixie sen bege mig mot Klippan för att sola en runda, kan behövas! Sen efter det blir det stallet till min fyrbenta älskling :)

Så nu måste jag ta tag i denna dagen också har en hel del att hinna med, för ikväll är det Bingolotto hos oss med mina underbara, närmast mitt hjärta <3

Vi hörs garanterat senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0