PARTY TONIGHT

Ja, då har man jobbat klart för idag, slutade 15.45. sen inom affären för att handla lite som älsklingen glömt, eftersom vi ska ha tacos ikväll, eller han håller på att göra klart det :)

Jag har hunnit med en dusch och ska fixa klart mig, vad som sker ikväll har jag ingen aning om, får se vad som sker, antagligen drar man på fest hemma hos Masse, lutar åt det hållet .. Det tråkiga är att man får hålla sig nykter eftersom man ska upp tidigt imorgon och jobba hela dagen .. har delat tur imorgon nämligen, suck!

Älsklingen skulle ha hit folk ikväll, så får se om jag stannar hemma eller drar vidare.
Får se vad kvällen har att erbjuda! :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: zabrina

fin blogg! :)

2010-09-11 @ 18:12:51
URL: http://zabrinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0