PAR TUSEN FATTIGARE

Nu var man par tusen fattigare efter denna shopping runda, hitta hur mycket som hellst.
Jag är nöjd med vad jag fick med mig hem, riktigt jävla nöjd kan man mera säga ..

Underkläder, antal tröjor, vinter jacka, stövlar ja medmera .. lite svårt att rabbla upp allt här, blir bara jobbigt! Även hittade man lite kläder till älsklingen också, handlade kläder till honom för över sex hundra, ganska mycket kan jag tycka så jag hoppas verkligen han är nöjd när han kommer hem och provar kläderna!

Nu ska min garderob fyllas ännu mera, nog snart dags att rensa ut allt gammal som man knappt använder, bara fyllas på hela tiden, hittar knappt vad man egentligen har för något! Jag får väl ta itu med det en dag, känner att jag har en hel del att ta itu med, men allt tar sin tid att göra, man bara flyttar fram det hela tiden, som idag hade det passat bra i med att man är ledig, men har ingen alls lust, känner mig väldigt seg och lusten finns inte, så därför skiter jag i det istället, har bäddat ner mig under filten i soffan för tillfället .. Väldigt skönt kan jag säga!

Min enda lediga dag denna veckan, så är det idag! Så känner inte för att göra massa måsten då!
Får väl se om man orkar att ta ett ryck kanske, det vet man aldrig! Kanske får mig ett ryck lite senare, klockan är inte så mycket än, så får väl se vad det blir om någon timme ..

Tänkte först lägga upp bilder på allt jag köpte, men bättre ni ser det i dagens outfit istället! :)
Kommer komma upp bilder med tiden, så ni får stå ut!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: josefine

fin blogg:)

2010-09-09 @ 18:23:53
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

visa bilder

2010-09-09 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0