NY VECKA OCH NYA TAG

Då var det måndag och ny vecka, dock en kort vecka för min del .. Väldigt posetivt :)

Jobb idag från 07.00 - 15.30. Efter jobbet blev det inom affären för att handla och sen hemåt direkt för att laga mat, så nu har man fått i sig mat också .. Blev vårullar och ris till middag idag.

Så nu har man slängt sig på soffan ett tag, ska klicka runt lite sen ska jag ta itu med disken också, lika bra att få det gjort, vet att det kommer bara bli ett stort berg av det hela, lättare att ta lite i taget än massa.

Det positiva idag är att älsklingen slutade tidigare än mig, det händer nästan aldrig. Lite smått förvånad ..
Så min kväll är räddad, massa mys! ♥

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0