NY VECKA NYA TAG

Gårdagen blev kanon, dock fick ni ingen uppdatering efter kvällen, eftersom man hade att göra exakt hela dagen och kvällen för den delen ..

Under dagen blev det att åka iväg och handla sen till åstorp för att sola och sen hem för att få i ordning här hemma och få ihopa alla saker sen ikea, så nu är det mesta uppe och klart, har bara lite saker som ska på sin plats, får se när man orkar ta det sista rycket att fixa i ordning ..

Sen runt sex tiden hämtade jag bror och Mia, sen blev det att vi lagade tacos och spelade bingolotto, trevlig kväll slutade även med filmen dumpad, kan inte säga så mycket mera än att det har varit en riktigt bra helg!

Riktigt nöjd är man :)

Nu är det ny jobbe vecka som gäller, en lång sådan också ..
Eftersom det är min jobbe helg igen, tråkigt nog! Bara att bita ihopa och följa med i svängarna, har inget annat val direkt!

Så nu blir det jobbet som gäller, älsklingen åkte precis så dags för mig också att bege mig.
Slutar 16.oo. så vi hörs efter det.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en bra helg :)

2010-09-06 @ 12:54:23
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: ida

Någon som kan fixa en snygg gratis design till mig ? tack på förhand :)

2010-09-06 @ 14:05:58
URL: http://hheyida.blogg.se/
Postat av: MAMMABEA.SE BF10/13

Har dagen varit bra? :)

2010-09-06 @ 14:27:14
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0