MYSPYS

Idag känner jag för en sån dag att inte göra ett skit, en mysdag helt enkelt .. Eftersom vädret är ändå väldigt dåligt och jag är trött och baksmällan är inte över än, så en myskväll blir det nog idag, som det ser ut nu ..

Pratade nyss med älsklingen och han skulle snart bege sig hemåt, då blir det till att börja på maten som ska lagas, vi hade tänkt lax idag, väldigt gott. Nyttigt för den delen också, allt i ett :)

Det enda som jag fått gjort idag av mina sysslor, det är att ta en promenad med Trixie och lång varm dusch, det andra får jag ta tag i sen ..

Har även pratat med syster, vi har planerat antal dagar att jag skulle komma och hälsa på, men inte blivit av, så nu planerar vi ännu en gång, att vi ska komma på lördag, så då åter det står och ser vad det blir av denna gången ..

MYS på hög nivå, nu får jag nöja mig med att mysa med Trixie tills älsklingen kommer hem! :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: meliie♥

fin blogg :) allt bra?

2010-09-18 @ 14:00:27
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0