MOT IKEA

Godmorgon folket, pigg och vaken är man .. Nu ska man bege sig iväg för att hämta bil och släp och även hämta upp Mia, sen blir det shopping runda för våran del! Ska bli riktigt spännande om inget annat ..

Det är nämligen första gången jag ska ge mig ut på vägarna med ett släp, lite nervös är man allt!
Men det ska nog gå lysande kan jag tänka mig, fast lite nytt blir det dock. Eftersom det är första gången man ska köra Pappas bil också, så lite extra.

Nej nu ska man slänga i sig frukost sen måste jag bege mig ..

Vi hörs garanterat senare efter shopping rundan!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Renée

gud vad fin design! Skulle du kunna fixa en åt mig? det skulle vara snällt! Kram!

2010-09-04 @ 10:45:48
URL: http://rla.webblogg.se/
Postat av: sandra

Läs & kommentera min blogg :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-09-04 @ 14:09:52
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0