MIN LEDIGA DAG

Ja jag är vaken, fattar inte det själv vad jag gör såhär dags! För tidigt, eftersom jag har sovmorgon ..
Det är då man ska passa på att sova ut, men icke lyckades jag sova som jag hade tänkt.
Jag hade tänkt sova tills minst nio, men vaknade redan innan åtta och kunde inte sova vidare, istället för att ligga kvar där bara, så valde jag att kliva upp, flyttade bara mig till soffan framför min data.

Så nu ligger man här och klickar runt lite .. ska snart hoppa in i duschen är det tänkt! Eftersom jag måste bege mig till Klippan lite tidigaare än jag trodde, ska lämna in bilen halv ett, innan dess måste jag tvätta den och fixa till allt som ska göras, innan färden till Ikea.

Så man har en fullspäckad dag att gå igenom idag, kvällen är dock inte planerad, men kan tänka mig att den blir väldigt lugn eftersom man ska iväg tidigt imorgon för att köra till Eslöv ..

Får se helt enkelt vad denna kvällen har att erbjuda! :) alltid något. Brukar oftast bli lite galet, men så länge vi har roligt! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0