MIN LEDIGA DAG

Då var det redan torsdag, dagarna rinner iväg ..
Vaknade vid nio tiden och nu är man pigg och vaken, älsklingen är iväg och jobbar, inget ovanligt .. Han jobbar extra mycket nu när han fått lön ökning, så blir mera i kassan, pengar kan man aldrig ha för mycket av!
Underbart väder idag, så ska snart få i mig lite frukost sen bege mig mot Klippan för att sola och sen blir det stallet för en långrunda, måste passa på nu när det är riktigt skönt väder och solen är framme, nämligen riktigt underbart höstväder, dock lite kyligt, men sånt man får ta ibland ..
Annars idag har jag inget direkt planerat, antagligen städa undan här hemma lite, dra över en liten runda med damsugaren, jag får se vad jag orkar med eller hinner med denna dagen ..
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0