MIDDAG

Nu är man snart klar med städningen här hemma, känns väldigt skönt när det är gjort.
Fast bara lite små fix kvar .. även tvätten är fullt igång också, lika bra att ta allt på en gång så är det gjort, annars flyttar man bara fram allt som vanligt!

Pratade även med Älsklingen nyss och han jobbar och sliter i vanlig ordning, vet inte när han slutar än, man han hade tydligen mycket att göra, så antagligen en lång dag för honom .. 

Så nu hade jag tänkt göra klart och få undan alla måsten och sen ställa mig i köket för att göra middag, riktigt jävla hungrig är man .. har bara fått i mig lite filmjölk till frukost och det var klockan åtta imorse, så antal timmar sen ..

Vi hörs garanterat senare folket.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0