KNAPPT VAKEN

GODMORGON GODMORGON! ja jag är vaken sen drygt en timme sen, vaknade av att man drömde en hemsk jävla dröm, sen kunde man inte sova vidare .. låg i sängen och hörde vilket skit väder vi har, regn och rusk! Just i den stunden ville jag bara dra täcket över huvudet och sova vidare, hade kunnat sova resten av denna dagen, för detta vädret hatar jag verkligen, kan man lika bra ligga nerbäddad ..

Annars har man sovit ganska bra inatt, inte vaknat lika mycket som man brukar göra ..
Dock begav sig älsklingen till jobb tidigt idag och lämnade täcket, så fick ligga kvar ensam, hade varit mycket mysigare att vakna tillsammans, ett tag sen det hände eftersom vi jobbat om varandra den sista veckan, och det jag redan vet är att han ska jobba helgen som kommer, riktigt tråk kan jag säga!

Just nu har man bäddat ner sig i soffan, ska ligga här ett tag är det tänkt. Lite mysfaktor är det allt ..
Tänkte vakna till liv ordentligt innan man börja göra sig i ording inför dagens jobb pass, börjar nämligen jobba 13.15, dessa tider hatar jag verkligen .. slutar nämligen 21.45. sen upp tidigt för att jobba dag pass imorgon ..

Aldrig är man nöjd!

Så denna dagen vet jag vad jag har att göra, brist på sysselsättning är långt ifrån mig.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0