KÄNNER MIG PÅ TOPP

För det känns ju som att det faktiskt finns någonting som funkar i mitt liv förtillfället, FAST jag vet lika väl som alla andra att det kan vända lika fort, så man ska väl inte skryta för mycket, nog inte värt det ..

Jobbat som vanligt idag, inget speciellt har skett .. Man har gått igenom en helt vanlig dag, fast ganska drygt nu den sista timmen dock, men klarade av det också ..

Efter jobbet blev det inom ica för att handla och sen direkt hem, har hunnit med att ta Trixie på en liten runda och nu hade jag tänkt att laga mat, riktigt hungrig är man .. Så får se vad det blir för mat idag, se vad som lockar i frysen att tillaga, nått 'extra' gott hade man tänkt sig! :)

Annars idag har jag ingen aning om vad som händer och sker, riktigt tråkigt väder .. Eftersom det är ett jävla blåsande och regn i mellan åt, så får antagligen vara en inne dag idag, har ändå lite att göra i huset som ska fixas så får väl kanske ge mig på det eller får det bara bli soffan, får se vilken lust man får sen ..

Nu är det matlagning som gäller ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0