JAG VILL OCKSÅ HA HELG

Ahhh just nu är jag bara på dåligt humör, eftersom snart börjar min jobbe helg ..
Mindre roligt detta, när man vet att alla andra ska vara lediga och göra saker som inte jag kan göra!
Detta suger verkligen! Utbrott kan man verkligen få.

Jag kan inte göra så mycket åt det, tyvärr. fast att jag hade velat!
Det som stör mig mest är att älsklingen är ledig denna helgen också, inte lönt att klaga bara att gilla läget.

Nu ska jag göra mig klar för jobb, börjar om drygt en halv timme. Har lönesamtal idag, hoppas på en bra löneökning så det kan göra min helg bättre än vad den är nu, bra besked är välkommna nu!

Klockan 15.00 får ni hålla tummarna för mig. GLÖM INTE!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0