JAG HÅLLER KVÄLL

Nu håller jag kväll, har fått städningen klar och tagit mig en lång varm dusch!
Så nu känner jag mig på topp igen, dock på latsidan, eftersom jag har varit i farten exakt hela dagen, så nu kan jag känna mig väldigt duktig ..

Så snart ska jag bege mig hem till Mia, för att umgås med gänget, ska spela bingolotto ikväll är det tänkt ..
Jag har köpt två lottor, så hoppas verkligen på vinst ikväll, en hög vinst kan man alltid hoppas på : ) fast dumt att hoppas på för mycket, blir det alltid dåligt .. ;)

Så hoppas först och främst på en toppen kväll! :) det brukar det alltid blir när man umgås med sina underbaringar .. kan inte bli bättre då.

Ska ta en promenad med Trixie innan vi beger oss mot Klippan, så hon är lugn medans vi spelar och har fullt upp med annat ..

Så nu säger jag godkväll allihopa ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0