JAG HÅLLER HELG

Ja nu håller jag verkligen helg .. eller gjorde det för en timme sen eftersom man slutade 15.oo. idag.
Helt underbart när det är fredag och man har en ledig helg framför sig ..

Jobbet idag har varit ganska segt, men ändå flötit på som vanligt, alltså inga konstigheter med andra ord.
Direkt efter jobbet blev det att bege sig hemåt, sen ut med Trixie en runda och nu sitter man och degar framför datan och bara klickar runt, ett tjat på Emil just nu, som vill ha festa med mig, men jag vet inte alls om jag är så sugen på att festa idag ..

Hade tänkt börja med att ta en dusch och sen se vad som händer och sker ikväll, får se om suget dyker upp om inget annat .. kanske gör det helt enkelt, vem vet. Lutar åt att dra dit iaf, får man fixa någon som kan köra dit och hem, eller om jag kör dit själv och stannar i Klippan inatt, det återstår och ser hur allt blir ..

Nu kallar duschen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0