JAG ÄR TRÖTT

Sovmorgon hade man idag ja, men inte kunde man använda den fullt ut, det är i sin vanliga ordning ..
Vaknade första gången när älsklingen skulle iväg till jobbet, sen låg man där och vände och vred sig!
Så det var lika bra att kliva upp, än att ligga där!

Nu är man iaf uppe, känns ändå bra eftersom det kan vara skönt att ta allt i sin egna takt på morgonkvisten.
Ska nämligen ta mig en lång varm dusch nu sen fixa till mig i lugn och ro, ska även rota fram något att ta på sig, som man alltid har bekymmer med, man har nog för mycket kläder att välja på ..

Nej nu kallar duschen ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: johnnyponken

skönt med sovmorgon

2010-09-10 @ 09:54:54
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0