HERREGUD

Då var det Onsdag redan, allså lill lördag! Känns ändå ganska skönt att dagarna flyter på som dom gör ..
Jobbet idag har flötit på som vanligt, haft en bra dag kan man säga, eller ja som alla andra dagar kan man nog mera säga det som om, dom flesta dagarna ser ganska så lika ut just nu ..

Direkt efter jobbet blev det inom car wash för att tvätta bilen, verkligen dags nu igen eftersom jag knappt ville titta på hur den såg ut och då är det riktigt illa kan jag ju säga .. Alltid lika skönt efteråt, eftersom min bettan glänser riktigt mycket efteråt ;)

Sen körde man vidare till börjessons bil för att beställa ny list till bilen eftersom den andra gått av helt, skulle ha fixat det för ett par veckor sen men inte fått gjort det, bara flyttat fram det hela tiden, men nu är det gjort .. Dom skulle höra av sig när dom fick hem sakerna så blir det att lämna in bilen så den blir fixad!

Nu har man kommit hem, hade tänkt att äta något sen bege sig till stallet för att rida och fixa, på med varma kläder idag, verkligen ingen värme alls idag, ganska kyligt kan man säga, suck!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0