HEMMA IGEN

Idag har varit en sån dag, som man bara fart runt överallt .. Men jag ska definitift inte klaga! Jag har fått denna dagen att gå väldigt fort, kan säga att man haft en väldigt trevlig dag också, lite mer än en toppen dag :)

Har kommit hem från Mia nu, och älsklingen är på väg hem .. jag har bestämt att han ska in i duschen direkt och sen prova kläderna som jag inhandlat till honom, väldigt nyfiken hur dom kommer att sitta, är säker på att dom kommer sitta perfekt, men man vet aldrig ..

Sen resten av kvällen blir mys, slipper lägga sig tidigt idag! Eftersom man har sovmorgon imorgon ..
Man börjar inte förän 13.15. och älsklingen är ledig hela denna helgen även imorgon, tror ni jag är avensjuk? Eh det är just vad jag är, väldigt avensjuk är man .. vill också vara ledig! Suck.

Nu ska man klicka runt på tv och hitta något bra man kan titta på, hoppas på att älsklingen dyker upp snart ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0