HELT UNDERBART

Nu hemma igen, rundan i skogen blev jävligt bra. Perfekt väder och hade en lugn häst som gjorde precis som jag ville, inga dumheter som han brukar få för sig, fast att han är 24 år gammal .. så kan även han bete sig som en 3 åring ibland, fast att jag inte kan fatta det ibland!

Så nu har man även en trött Trixie också, känns ändå skönt att ha lite lugn och ro här hemma, dock saknar jag älsklingen som är iväg och jobbar, men träffar honom helt klart senare när han slutat jobba ..

Har även tagit med mig en del hem från stallet som behövs tvättas, så det håller man på med nu, ska dock ta mig en lång varm dusch snart, när man uppdaterar och kollat igenom facebook, ja det vanliga som man måste göra :)

Sitter och funderar på vad man kan äta idag? Kom med föslag tack!? :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0